dijous, 24 de setembre de 2015

MINI ÀLBUM MIL TAPES!

Ja feia temps que tenia ganes de fer un àlbum dels de tutorial de youtube, d'aquests que tenen moltes obertures, i estava esperant en tindre la tabla de marcar de Martha Stewart que em vaig comprar aquest estiu en Nova York.

Esther em va demanar de fer-li un àlbum per a una amiga que anava a tindre un bebé i li feia il·lusió posar les fotos en un àlbum més especial!

I a mi que m'agrada i que aquest estiu havia estat molt desconnectada! Doncs ale!! A crear!!!

La portada, més al meu estil que l'estructura... :D




L'àlbum va quedar molt però que molt boniquet, però les fotos són horribles, perdoneu! Però ho vaig fer en casa de ma mare i no tenia ni la llum adequada ni el fons adequat...




Portes i portes secretes!!! jejeje






La veritat que m'agradaria veure aquest àlbum complet i amb les fotos posadetes! Ha de ser una moneria!!! 

Adéu!!! 

2 comentaris:

  1. muy chuli,como todo lo que haces,un album unico y original.
    Cuanto tiempo sueles emplear para acabar un album como este??nunca te bloqueas?improvisas sobre la marcha o sigues un patron??que tipo de musica escuchas mientras haces scrap?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suelo emplear unos tres días, uno para el montaje de la estructura, otro para poner el gesso y las tintas y el último ya para decorar y rematar!

      Cuando me bloqueo (que no ha sido muchas veces, la verdad) paro y me pongo con otra cosa y lo retomo otro día que me sienta más inspirada.

      SIEMPRE improviso y voy sobre la marcha!! Nunca sé el resultado que voy a tener antes de empezar! En mi estilo de hacer scrap no hay patrones. A veces utilizo alguno como base o inspiración pero siempre acabo variándolo y haciendo lo que me pasa en ese momento por la cabeza.

      Normalmente no escucho música mientras scrapeo, la música me gusta tanto que me desconcentra!!! También ten en cuenta que normalmente mientras yo hago scrap Iván juega a la play... Así que mi música és los ruidos del juego... Jejejeje Punto a mejorar!!

      Elimina